Я так вважаю

Posted: 28.10.2013 in Колонка Ігоря Сухобруса

Загалом наше місто цікаве не лише тим, що в ньому знайшли своє останнє пристанище видатні історичні постаті та красивими Дніпровськими берегами, в ньому стільки сюжетів та персонажів, що Ільфу й Петрову і не снилося. Взяти хоча б того ж таки Ренькаса. При владі все своє зріле життя. Причому при будь-якій. І воно б може і виглядало нормально, якби Ренькас був (якби ж то був?) просто хорошим спеціалістом в своїй галузі. А то ж «набудував» в місті «генделиків» і «курятників» та ще й асоціював себе як політик «старої» команди. Бив себе в груди, що з Ніколенком ні-ні, а тільки Ніколенко пальцем поманив, так зі свого «спостережного пункту» (кафе «Сніжинка») «в припряжку» до нього побіг. Спочатку став (з)раздиком, а пізніше і першим «замом». Зрозуміло, що у багатьох канівчан це викликало іронічну посмішку. У мене теж звісно відношення до Ренькаса – «опозиціонера» і «принципового» політика, відразу змінилось. Не тому, що Ренькас давно впав в моїх очах і як архітектор, який лише загадив місто, і як «політик-тушка», а тепер ще і як мужик, поведінка якого гідна доброго ляпасу.
Я в житті бачив багато засранців, багато негідників, але такі собі «ренькаси» виявилися на вершині мого списку «обурення». І як би мені не хотілося, але я вимушений погодитись з автором статті надрукованій в газеті «Час Пік» – «сцикуни, вони є…!!!»
Або взяти Калніболоцького. Хоча ні, тут «взяти» нічого…
Але те, що ці «діячі» «сотворили» з вокзалом прокоментувати необхідно.
Ви запитаєте, чому сьогодні в Каневі в сфері автобусних перевезень панує хаос і безлад?
Відповідь однозначна тому, що комусь там «з верху» канівської влади це потрібно. А так як сьогодні це Калніболоцький (доречі, він був «головним» в цьому питанні і при Ніколенку), то він і буде за це відповідати.
Хоча навести лад в цій сфері було найпростіше: відпрацювати чіткі «правила гри» і запровадити жорстку міру відповідальності за їх порушення. І ще одне – чесно проводити конкурси. Бо саме з цього і розпочинається система корупційних схем в Каневі.
Судіть самі, яким чином можливо досягнути чесності на конкурсі, якщо підлеглі власника підприємства учасника конкурсу є членами конкурсного комітету. І про це не лише знають всі члени конкурсного комітету. А це чітко нібито заборонено законом.

Тепер попунктно:
Будували наш «старий» вокзал, як і сотні інших, по типових кресленнях, ніби у фільмі «Іронія долі …». Але з нашим «іронія» відбувалась справжня.
Спочатку Гончарова «нагнули» надати родичу Пачесюка в оренду частину навісу «старого» вокзалу. Потім, за безпосередньої участі О.Калніболоцького та Є.Маланчева, родичу Почесюка виділили землю під цим «навісом». При чому виділили спочатку безкоштовно. Потім «діячі» «оцінили» цей клаптик в копійки, а коли запланували вокзал зносити, зобов’язали Гончарова сплатити родичу Пачесюка понад 300 000 грн. коштів акціонерів ВАТ «Черкаси ОПАС».
І все ніби на благе діло – покращення сервісу для пасажирів. При всьому цьому «старе» приміщення Автовокзалу було вже замортизоване, тобто з нульовою вартістю. А від цього і сума вокзального збору на канівському вокзалі була найнижчою серед ОПАСів України.
Ну а потім, за недільку, добротне приміщення, за особистим «сприянням» В.Ніколенка, зрівняли з землею, поховавши не лише надію молоді на сучасний спортивний зал, а і надію всіх пасажирів на мінімальний вокзальний збір.
Та і кишені акціонерів ВАТ «Черкаси ОПАС» «схудли» на майже 3 млн. грн.. А це не лише Гончаров – це сотні простих мешканців Черкащини. Щоправда, Гончарову прогарантували великі преференції і мінімальні оплати за оренду кас та залу очікування в новому вокзалі. Скажу відверто, я його попереджував – збрешуть.
Так і сталося. Тільки і вини працівників ОПАС зменшувати не потрібно. Адже саме вони не прийняли належних мір для «калніболотців», які під супроводом Смаголів, колонами водили пасажирів до «Спару» та за інші кути. А розбалувавши пасажирів та розбещивши нахаб, нажили собі смертельних ворогів. От тепер і мають клопіт.
Що ж до диферанців Маланчева з Калніболоцьким, то, на місці Гончарова, я б вже давно розірвав з ними договір. А без нього їм «торба»! По закону «торба». Бо при проведенні конкурсу перевізник бере на себе зобов’язання проводити посадку пасажирів виключно на атестованому автовокзалі.
Тепер по Калоновській касі: все це незаконно, я вже мовчу за мораль. І єдиною метою цих «ділків» є план «вижити» ОПАС з приміщення Автовокзалу і «клепати» білети на свої автобуси виключно до Бобриці та до Грищенців, а решту збирати з пасажирів в автобусах, як це в них вже називається все одним словом – афера.
Тепер все: спасує Гончаров, не дасть «по вухах» нахабам – втратить і орендований вокзал. А з ним і люди втратять елементарне відчуття законності. Потім вони звикнуть до того, що до деяких суддів з цього ж «клану» без хабара не завітати, потім і до мера, а пізніше і до інших чиновників. А це вже страшніше будь-якого дефолту, яким сьогодні лякають Україну при вступі до лав Євросоюзу. І лякають нас такі собі калніболоцькі з маланчевими, бо тоді ні в кого з них не буде можливості шахраювати з державою і пасажирами.

І.Сухобрус

Залишити коментар